Cebeci Kampüsü Pro(c)esi

Ankara Üniversitesi Cebeci Kampüsü’nde okuyan öğrencileri ve kampüste çalışanları İnternet’te buluşturmak, üniversite adaylarına kampüsü ve kampüs çevresini tanıtmak için bir vebsitesi hazırlamak istiyorum. Bu sebeple cebecikampusu.com alanadını satın aldım. Bu alanadı altında kuracağım vebsitesi ile ulaşmak istediğim temel amaçlar şunlar:

1- Kampüsün içindeki bütün fakülteleri, enstitüleri, kütüphaneleri, sosyal tesisleri, diğer birimleri incelemek ve bunları tanıtan bilgileri İnternet’e aktarmak.

2- Kampüsteki etkinlikleri haber vermek.

3- Kampüsün aslında binalardan değil insanlardan oluştuğu düşüncesinden hareketle farklı fakültelerin öğrencilerini, hocalarını, personellerini sanal ortamda kaynaştırmak.

4- Kampüsü çevreleyen semtlerin ekonomik ve sosyal yapısını incelemek, kampüs çevresindeki imkanlar, etkinlikler hakkındaki haberleri İnternet’ten erişilir kılmak.

Yalnız bu amaçlara ulaşabilmemin önünde büyük bir engel var: Tek başımayım. Benim ne bilgim, ne vaktim, ne de enerjim yeter bu pro(c)eyi gerçekleştirmeye. Açıkcası şu anda hiç vaktim de yok.

İşte bu sebeple sizin yardımınıza ihtiyacım var!

Ben sitenin altyapısını hazırlayabilir (ki kısmen hazır zaten), sitede kullanacağım yazılımı Türkçeleştirebilirim; ancak, sitenin içini dolduracak yazıları hazırlayamam. Umudum, Cebeci Kampüsü ve çevresi hakkında bilgili olan kişilerin, öğrencilerin, hocaların, idari personelin, kampüs çevresinde çalışan ya da yaşayanların bana yardımcı olmaları. Herbiriniz kampüsle ilgili iyi bildiği bir konuda üç beş satır yazı yazıverseniz hepberaber içi bilgi dolu kocaman bir site yaratırız.

Kısacası: Cebeci Kampüsü’nü tanıtacak, muhabirlik yapacak gönüllüler arıyorum.

Bana iletisim et cebecikampusu nokta com adresinden ulaşabilirsiniz. (Lütfen spam, zincirleme e-mektup ya da başkalarının yazdıklarını kendinizinmiş gibi göndermeyiniz.)

Ertuğrul Akçaoğlu