Mutlaka Okuyunuz!

1- Bu sitedeki içeriğin tüm hakları bana aittir. Lütfen yazılı iznim olmaksızın hiçbir alıntı yapmayınız.

A-‘Bu site’ ifadesi ile sadece ‘http://www.akcaoglu.com’ alanadı ile ulaştığınız vebsitesini kastediyorum.

Bana ait diğer alanadlarındaki vebsitelerde benim olan ve olmayan içerik yeralabilir. Bu sitelerin herbirinin yasal uyarılarını ayrıca dikkate alınız.

B-‘İçerik’ ifadesi ile ‘yazı, resim ve görüntü” gibi unsurları bir bütün olarak kastediyorum.

Sitemi hazırlarken yararlandığım yazılımlara özgü yazı, resim, görüntü ile başkalarının sitelerine bağlantılar ve başkalarından yaptığım alıntılar gibi diğer unsurlar ‘içerik’ tanımının dışındadır.

C-‘Yazılı izin’ ile adı üstünde yazılı izni kastediyorum.

Ancak, yazının ille de kağıt üstünde olmasını şart koşuyor değilim. Elektronik ortamda yazışarak verilmiş bir izin de – doğruluğu ispatlanabildiği takdirde – yazılı izindir benim için.

2-Bu sitenin içeriğini ‘OLDUĞU GİBİ’, tüm kusurlarıyla beraber kabul ediniz.

Bu sitedeki içerik tümüyle sübjektiftir. Yer yer gerçek, yer yer hayal ürünüdür. Aklımdan geçerken bir yere notetmiş olmak için buraya koyduğum şeylerden ibarettir.

İçerik bugün var iken yarın yok olabilir. Her an değişebilir.

Size ve çevrenize yararlı, zararlı ve de pek muhtemelen etkisiz olabilir bu sitenin içeriği.

3-SİZE SARİH YA DA ZIMNİ HİÇBİR GARANTİ VERMİYORUM. Burada vakit geçirmenin size müspet ve menfi, doğrudan ve dolaylı tüm etkilerinin tüm sorumluluğunu üstlenip; benim size karşı hiçbir sorumluluğum olmadığını kabul ediniz.

4-Bu yasal uyarı-sözleşmeyi her zaman tek yanlı olarak değiştirebilirim. Bu değişiklikleri size haber verme gereği görmeksizin yaparım pek muhtemelen. Her zaman için en yeni metne – hem de bu siteyi ziyaret ettiğiniz ilk günden son güne kadar geçen tüm ziyaretlerinizi kapsar şekilde – tabi olacağınızı kabul ediniz.

5-Bu şartları bütünüyle kabul etmiyorsanız lütfen burayı hemen terkediniz. Bilgisayarınızın geçici belleğini silerek bu siteye bağlandığınız anda bilgisayarınıza yüklenen içeriği yok ediniz.